Методичні посібники
1. Шульга Л.М. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання. Конспект лекцій і занять (за матеріалами власного досвіду), - К.: ІСДО, 1996. -
236 с.
2. Шульга Л. Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого дошкільного віку - Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2000. - 40 с.
3. Шульга Л. Розвиток творчих здібностей у дітей середнього дошкільного віку - Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2001. - 84 с.
4. Шульга Л. Розвиток творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку - Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2002. - 204 с.
5. Шульга Л.М. Барвиста радість (Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку на заняттях із малювання).- Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2007. - 280 с., іл.
6. Шульга Л.М. Барвиста радість (Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку на заняттях із малювання. Видання друге, виправлене й доповнене).-Методичний
посібник. 3апоріжжя: ТОВ«ЛІПС»ЛТД, 2012.-280 с.
7. Шульга Л.М. Барвиста
радість (Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку на заняттях із малювання. Видання третє, виправлене й доповнене).-Методичний посібник. 3апоріжжя: ТОВ«ЛІПС»ЛТД, 2017.- 336
с.
Статті, тези доповідей у наукових збірниках, фахових журналах
8. Шульга Л. Коли оживають речі.
Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання.//Дошкільне виховання. - К.,1993 - № 6. - С. 16 - І7
9. Шульга Л. Коли оживають речі.
Натюрморт. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання.//Дошкільне виховання. - К.,1993 - №7 - С. 18-19
10. Шульга Л. Коли оживають речі. Портрет. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання.//Дошкільне виховання. - К.,1993 - № 9. - С.
18-19
11. Шульга Л. Коли оживають речі. Маски настрою. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання.//Дошкільне виховання. - К.,1993 - № 10. С.16-17
12. Шульга Л. Коли оживають речі, Казки, Розвиток
творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання. //Дошкільне виховання. - К.,1993 - № 12. - С. 18-19
13. Шульга Л. Коли оживають речі. Програма. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання. //Дошкільне виховання. - К.,1994 - № 1. - С.18-19.
14. Шульга Л.Н. Чувства и воображение// Проблеми розвитку сучасної освіти. Збірник статей та розробок. - Запоріжжя: НМЦ УОЗМ, 1994. –С. 113-121.
15. Шульга Л.Н. Знания с чувствами. //Психологічні аспекти розвитку здібностей та творчої обдарованості в дошкільному та шкільному віці. Матеріали міжрегіональної конференції. -Запоріжжя:
НМЦ УОЗМ, 1994. - С.42 – 43.
16. Шульга Людмила. Учимся чувствовать красоту. Родительские заботы. //Суббота. – плюс.газета 24.01.2001
17. Шульга Людмила. З досвіду роботи. Чарівний світ
мистецтва. // Бібліотечка вихователя дитячого садка – К., 2001 - №19.- С.24 -26
18. Шульга Людмила. Не привыкайте к чудесам. //Натуралис- К., 2001 -№ 1. - С.57-58
19. Шульга Л. Востребованное единение науки и практики.
//Дитячий садок - К., 2-3 січня 2008 - С. 20
20. Шульга Л. Метелики. Цикл розвивальних ігор із
дослідження кольорів //Дошкільне виховання – К., 2008 - №1 - С. 24-25
21. Шульга Л. Фарби натхнення. Експериментальна
діяльність дошкільника на заняттях з малювання. //Дитячий садок. Мистецтво. Всеукраїнський часопис. – К., 2008 - № 1 (5) - С. 3 – 4.
22. Шульга Л. Малювання з молодшими дошкільниками.
//Дитячий садок. Мистецтво. Всеукраїнський часопис. – К., 2008 - № 1 (5) - С. 5 – 9.
23. Шульга Л. Словник художника як пам’ятка дитині.
//Дитячий садок. Мистецтво. Всеукраїнський часопис. – К., 2008 - № 2 (6) - С. 31 – 32.
24. Шульга Л. Досліджувати світ краси. Експериментальна
діяльність дошкільника на заняттях з малювання. //Дитячий садок. – К., 25-26 липень 2008 - С. 41 – 48.
25. Шульга Л. Веселкові барви. Образотворчість.
Експериментування. Художній смак. //Джміль. – К., 2008 -№ 2 - С.12.
26. Шульга Л. Гармонія мистецтва виховує душу. Шляхи
активізації дитячої творчості засобами мистецтва. //Дитячий садок. – К., 27 липень 2008 - С. 27 – 31.
27. Шульга Л. Подорож до соснового бору. Ознайомлення
дошкільників із творчістю Івана Івановича Шишкіна. //Дошкілля. – К., № 3 (7), 2008 - С. 21.
28. Шульга Л. Малювання крапками або Секрети
пуантілізму. Образотворчість. Експериментування. Художній смак. //Джміль. – К., 2008 -№ 3 - С.12 - 13.
29. Шульга Л. Барви натхнення. Програма спецкурсу з
формування колористичної культури дітей 3-10 років// Палітра педагога. – К., 2008 -№ 4 - С.9 - 11.
30. Шульга Л. Барви натхнення. Програма спецкурсу з
формування колористичної культури дітей 3-10 років// Палітра педагога. – К., 2008 -№ 6 - С.14 - 16.
31. Шульга Л. Зимові прогулянки. Майстри та
шедеври.(І.Грабар). //Дошкілля. – К., № 4 (8), 2008 - С. 28 – 29.
32. Шульга Л.М. Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами образотворчої діяльності. Автореферат дисерт. у формі наукової доповіді на здобуття наукового ступеня доктора філософії в галузі
освіти. - К.: Міжнародна кадрова академія МАУП, 2008. – 39 с.
33. Шульга Л. Барви натхнення. Розвивальні ігри з
дослідження колірних відтінків //Дошкільне виховання – К., 2008 - №12 - С. 20-21
34. Людмила Шульга. Красота живет в глазах смотрящего. //Дошкільна освіта. – № 3 (25), 2009 - С. 63 – 65.
35. Шульга Л. Весняні прогулянки.. Майстри та шедеври.
(С.Герасимов) //Дошкілля. – К., № 2 (10), 2009 - С. 11 – 12.
36. Людмила Шульга. Квіткові спогади про літо. Вернісаж.
//Джміль. – К., 2009 -№ 3 - С.8 – 9, 33.
37. Людмила Шульга. В очікуванні дива. Вернісаж.
//Джміль. – К., 2009 -№ 4 - С.8 – 9, 33.
38. Шульга Л. Нетрадиційні техніки в малюванні
зими.//Дошкільне виховання – К., 2009 - №12 - С. 20-21
39. Людмила Шульга. Природа заповідного острова Хортиця
очима дітей. //Вестник гуманной педагогики. – Запорожье, 2010 - С.38-39.
40. Шульга Л. Знайомство з Айвазовським. Майстри та
шедеври. //Дошкілля. – К., № 3 (11), 2009 - С. 12 – 14.
41. Шульга Л. Шлях до краси. Майстри та шедеври.
(Васнєцов) //Дошкілля. – К., № 4 (12), 2009 - С. 20 –21.
42. Шульга Л.М. Школа майбутнього./ Школа майбутнього: мрії та здобутки освітян Запорізького краю. Науково-методичний альманах. Випуск 1. ЗОІППО – Запоріжжя, 2010
43. Шульга Л. Мелодія весни у живопису І.Левітана.
Майстри та шедеври. //Дошкілля. – К., № 1 (13), 2010 - С. 22 – 24.
44. Шульга Л. Художник світла. Майстри та шедеври. (А.
Куїнджи) //Дошкілля. – К., №2 (14), 2010 - С. 14 –15.
45. Шульга Л. Якого кольору осінь? Майстри та шедеври.
(В.Полєнов) //Дошкілля. – К., №3 (15), 2010 - С. 24 –25.
46. Шульга Л. Щастя бачити красу. Майстри та
шедеври.(К.Юон) //Дошкілля. – К., №4 (16), 2010 - С. 14 –15.
47. Шульга Л. Прислухаймося до музики фарб. Майстри та
шедеври.(С.Виноградов) //Дошкілля. – К., №1 (17), 2011 - С. 12.
48. Шульга Л. Дзеркало душі. Майстри та шедеври.
(Жуковський) //Дошкілля. – К., №2 (18), 2011 - С. 14 –55.
49. Людмила Шульга. Вернісаж. Подуй в соломинку –
намалюй картинку //Джміль. – К., 2011-№57 - С.7–9 .
50. Людмила Шульга. Вернісаж. Пальчиковий живопис
//Джміль. – К., 2011 -№58(2) - С.10-12.
51. Людмила Шульга. Я - звук. Розвиток творчих
здібностей учнів на уроках з образотворчого мистецтва та на заняттях арт-студії.//Шкільний світ. Образотворче мистецтво – К., 2011-№20/5 - С.1–4 .
52. Людмила Шульга. Красота живёт в глазах смотрящего. //Чудо. – Запорожье, №3 (16), 2011 - С. 30
–31.
53. Людмила Шульга. Про що мовчать замки. Майстри
та шедеври (В.Павлович). //Дошкілля. – К., №3 (19), 2011 - С. 12 –13.
54. Шульга Л.М. Використання арт-технології на уроках
образотворчого мистецтва в контексті гуманізації креативного розвитку особистості учнів./Здобутки освітян Запорізького регіону. Антологія перспективного педагогічного досвіду закладів освіти
Запорізької області. Випуск 12/ упоряд. Р.М.Ніколаєвська.-Запоріжжя:2011.-С. 112-114.
55. Людмила Шульга. Зимова симфонія. (О.Саврасов)
Майстри та шедеври. //Дошкілля. – К., №4 (20), 2011 - С. 19–21.
56. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Зустріч казкаря
і художника(Анатолій Кокорін). // Дошкілля. – К., №1 (21), 2012 - С. 14 –15.
57. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Квіткова музика
барв (Михайло Врубель). // Дошкілля. – К., № 2 (22), 2012 - С.20 –21.
58. Людмила Шульга. Майстри та шедеври.Що нам розкажуть
літні пейзажі. (М. Кримов). //Дошкілля. – К., №3 (23), 2012 - С.13 –15.
59. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Магія літа
(М.Дубовський). //Дошкілля. – К., №4 (24), 2012 - С. 9 –11.
60. Людмила Шульга. Вернісаж. Художники з грядки. //Джміль. – К., 2012-№59 - С.7–10
61. . Людмила Шульга. Вернісаж. Зимова казка від Зубної Щіточки. //Джміль. – К., 2012-№60 - С.10–13
62. Людмила Шульга. Вернісаж. Як крупи з магазину потрапили на картину. //Джміль. – К., 2012-№64 - С.10–12
63. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Золота пора
(Ю.Клевер). //Дошкілля. – К., №5 (25), 2012 - С. 13 –15.
64. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Життя дивовижне, бо воно — життя! (Кустодієв). //Дошкілля. – К., №6 (26), 2012 - С. 13 –15.
65. Людмила Шульга. Розкриття творчих можливостей
та розвиток потреби до творчого самовираження засобами арт-технології./Позашкілля. Запоріжжя. Інформаційно-методичний журнал. ЗОІППО - №1/2012-С. 188-194.
66. Шульга Л.М. Забезпечення умов для реалізації громадянської
ініціативності учасників освітнього процесу НВК "Основа"./Соціальний розвиток України та патріотичне виховання громадян. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції з питань
патріотичного виховання молоді. - Запоріжжя, 2012 - С. 291 - 295 .
67.Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Пробудження природи. (О.М.Грицай). //Дошкілля. – К., №1 (27), 2013 - С. 20 – 22.
68. Л.М. Шульга Модель
сучасного вчителя в умовах інноваційного освітнього середовища Запорізького навчально-виховного комплексу «ОСНОВА»/ Електронний збірник наукових матеріалів IV Міжнародного Форуму «Особистість в
єдиному освітньому просторі», Запоріжжя, 2013. Сайт конференції №1 "Філософія освітнього
простору особистості"
69. Людмила Шульга. Арт-технологія як засіб розвитку
емоційно-почуттєвої сфери п’ятирічних дітей./Сучасні п’ятирічні діти: Проблеми та особливості розвитку. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції, Київ, 2013.
70. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Коли предмети оживають. //Дошкілля. – К., №2 (28), 2013 - С. 21 – 23.
71. Людмила Шульга. До духовності через образотворче
мистецтво. //Дошкільне виховання – К., 2013 - №9 - С. 22-23
72. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Анімалістичний жанр //Дошкілля. – К., №2 (29), 2013 - С. 20 – 22.
73. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Казковий жанр. //Дошкілля. – К., №3 (30), 2013 - С. 20 – 22.
74. Людмила Шульга. Майстри та шедеври. Мить, зупинена навіки. //Дошкілля. – К., №5 (31), 2013 - С. 20 – 22.
75. Шульга Л.М. Модель
відкритого освітнього простору ЗНВК "ОСНОВА", збагаченого партнерськими відносинами з позашкільними організаціями./ Особистість у єдиному освітньому просторі. Матеріали Міжнародного форуму.
Конференція 1 "Філософія освітнього простору особистості", Запоріжжя, 2014 р. Матеріали на
блозі конференції
76.Шульга Л.М., ЗНВК «ОСНОВА» (Україна, м.Запоріжжя). Створення умов для
самореалізації дітей дошкільного віку в образотворчій діяльності засобами ігрової технології/ Особистість у єдиному освітньому просторі. Матеріали Міжнародного форуму. Конференція " ",
м.Запоріжжя, 2014р.Матеріали на блозі конференції.
77.Шульга Л.М. Активізація емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку в процесі сприйняття
живопису ... Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2014–2015 навчальному році : метод. рекомендації: у 4-х ч. / упоряд. Л.В. Батліна. – Частина
ІІІ. Дошкільна освіта. – Запоріжжя : Акцент Інвест-трейд, 2014. – 224 с. : іл., табл.
78. Шульга Л.М. Забезпечення педагогічних умов розвитку
емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку в процесі сприйняття живопису./ Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників. Матеріали IV Всеукраїнської
науково-практичної конференції з міжнародною участю 9-10 квітня 2015 року, м.Київ, - К: Інститут обдарованої дитини, 2015 . С. 46 -53
79. Шульга Л.М. Підготовка вихователів ДНЗ в системі підвищення кваліфікації до реалізації завдань художньо-естетичного
розвитку дошкільників під час ознайомлення з творами живопису. Матеріали Міжнародного форуму. Конференція 3 "Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і перспективи"
80.КАТАЛОГ УЧАСНИКІВ VI
Міжнародної виставки "Сучасні заклади освіти - 2015"
81. Шульга Л.М.Сучасні підходи до організації занять з образотворчої діяльності дітей дошкільного віку в умовах
ДНЗ. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015–2016 навчальному році : метод. рекомендації: у 4-х ч. / упоряд. Л.В. Батліна. – Частина ІІІ.
Дошкільна освіта. – Запоріжжя : Кругозор, 2015. – С. 73-82.
82. Шульга Л.М. Використання веб-ресурсів у методичній діяльності дошкільних навчальних закладів Запорізької
області: проблеми і перспективи. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015–2016 навчальному році : метод. рекомендації: у 4-х ч. / упоряд.
Л.В. Батліна. – Частина ІІІ. Дошкільна освіта. – Запоріжжя : Кругозор, 2015. – С. 115-129
83. Шульга Л.М. Забезпечення педагогічних умов розвитку емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку у
процесі сприйняття живопису. Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : Збірник наукових праць. Випуск 14 // І.С.Волощук (головний редактор) та інші. – К. : Інститут
обдарованої дитини, 2015. – С. 95 – 101.
84. Шульга Л.М. Развитие творческих способностей дошкольников на занятиях по рисованию средствами игровой
технологии. Педагогический поиск. Информационный научно-методический журнал (Казахстан). – 2015. – №3(25). – С.203-206 (Казахстан)
85. Шульга Л.М. Розвиток творчого потенціалу дітей в образотворчій діяльності через збагачення емоційно-почуттєвої
сфери. Інновації у вихованні та психології: професійна позиція вихователів, вчителів та психологів: тези науково-практичних статей депозитарію сайта ІАМЦ департаменту з актуальних питань
створення виховного та розвивального середовища в освітній системі м. Запоріжжя/ уклад. О.В.Гусак; за ред. О.В.Гусак. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2015. – С. 16-22.
86.Шульга Л.М. Штампографія: відкриймо дітям радість творчості.// Дошкільне виховання. Щомісячний
науково-методичний журнал МНО для педагогів і батьків. – К., 2015, № 9 - С. 17-19
87. Шульга Л.М. Ігрова технологія як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного
віку на заняттях з малювання. // Освіта та розвиток обдарованої особистості. Серії: «Педагогіка» та «Психологія». Щомісячний науково-методичний журнал. № 11(42) (листопад) 2015 – К. : Інститут
обдарованої дитини, 2015. – С.25-27
88. Світ дитинства: комплексна освітня програма для дошкільних навчальних закладів / упоряд.:
О.М. Байєр Л.В. Батліна, А.М. Богуш та ін.; наук. керівник акад. А.М. Богуш; за заг. ред. Л.В. Батліної. - Тернопіль : Мандрівець, 2015. – 200 с. Рекомендовано
Міністерством освіти і науки України (лист МОН України від 26.06. 2015 р. № 1/11-8964).
89. Шульга Л.М. Модель інформаційного
освітнього простору Запорізького навчально-виховного комплексу «ОСНОВА» на засадах гуманної педагогіки. Матеріали VII міської виставки педагогічних технологій, 2016 р. [Електронний
ресурс]
90. Шульга Л.М. Пошукова
діяльність дітей дошкільного віку як фактор розвитку їх творчих здібностей. Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і перспективи. Матеріали науково-практичної конференції в
рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», 18-25 квітня 2016 [Електронний ресурс]
91. Шульга
Л.М. Веб-ресурс кафедри дошкільної освіти як інструмент підвищення кваліфікації педагогів. Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і перспективи. Матеріали науково-практичної
конференції в рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», 18-25 квітня 2016 [Електронний ресурс]
92. Шульга Л.М. Екскурсія до музею як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Основні орієнтири
розвитку системи освіти Запорізької області у 2016–2017 навчальному році : метод. рекомендації: у 4-х ч. / упоряд. Л.В. Батліна. – Частина ІІІ. Дошкільна освіта. –
Запоріжжя : Кругозор, 2016. – С. 119-126.
93. Шульга Л.Н.Творчество как предмет изучения философии, психологии и педагогики. Педагогический поиск:
Информационный научно-методический журнал (Казахстан).–2016.–№1(28). – С.70-75.
94. Шульга
Л.М. Науково-понятійний апарат проблеми розвитку творчих здібностей дошкільників в образотворчій діяльності. //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах:
зб. наук. пр./ Т.І. Сущенко (головн. ред.) та ін. – Запоріжжя : КПУ, 2016. - Випуск № 49 (102) - С. 242-249. Титульний
аркуш. Зміст збірника.
95. Shulga L.N. Preschool age characteristics as sensitive for the development of creative abilities of the child //
Virtus. Scientific Journal. - ISSN 2410-4388 - October, issue 8, 2016 - C. 125-129.
96. Шульга
Л.М. Психологічні особливості дошкільного віку як підґрунтя розвитку творчої особистості. Світ ХХІ сторіччя: модернізація освіти та цінності дитинства. Матеріали Міжнародної
науково-практичної конференції, 08-09 листопада 2016 року м.Запоріжжя, Україна. Вип. – 2016. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B3jQkMEsTAsPRnZjbEJwdFJBdE0/view
97. Шульга Л.М. Технологія розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання: методологічні
підходи. Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 15-22 травня 2017 р., м.Запоріжжя, Україна. Вип. 1 (24). –
2017. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://konferenciazoippo2017.blogspot.com/
98.Шульга Л.М. Педагогічні підходи до організації занять із малювання в ДНЗ: традиції та інновації
// Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. праць. Вип. 34 – Серія: Педагогічні науки. – / Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2017. –
C.243-250.
99.Шульга Л.М. Психологічні особливості
дошкільного віку як підґрунтя розвитку творчої особистості // Актуальні проблеми психології / Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії
педагогічних наук України (Т. ІV. Психологія розвитку дошкільників. Вип. 13). – 2017. С. 213–222.
100.Шульга Л.М. Сучасні підходи
до розкриття творчого потенціалу дитини дошкільного віку на заняттях із малювання //Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 159. – Серія:
Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – C.182 -187
101. Михайлова Л.М., Шульга Л.М. Технологія
розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання //
Молодий вчений 10 (50) жовтень 2017. С.
483–487
102.Михайлова Л.М., Шульга Л.М. Реалізація технологічного підходу в розвитку творчих здібностей дітей
дошкільного віку // Development and modernization of social sciences: experience of Poland and
prospects of Ukraine: Collective monograph. Vol. 2. Lublin: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2017. P. 224-242
103.Шульга Л.М. Технологія розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання:
принципи організації // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні методики, інновації та досвід практичного застосування у сфері психології та педагогіки».Секція5: Теорія і
методика дошкільної, шкільної та професійної освіти (м.Люблін, Польща 20-21.10.2017), С.233-248
104. Шульга Л.М. Методологічне підґрунтя технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного
віку на заняттях із малювання // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної
конференції (м.Львів, 27-28 жовтня 2017 року). - Львів: ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2017. - С. 106 - 108.
105.Шульга Л.М. Художньо-розвивальне середовище як складова технології розвитку творчих здібностей дітей
дошкільного віку на заняттях із малювання // Materiály XIII Mezinárodní vĕdecko - praktická konference «Zprěvy vědecké ideje - 2017», Volume 3 : Praha. Publishing House «Education and
Science», 2017. - S. 28-30.
106. Шульга Л.М.,
Професіоналізм педагога як умова ефективного впровадження технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи»,
14-21 травня 2018 [Електронний ресурс]: https://konferenciazoippo2018.blogspot.com/
107. Шульга, Л.М.
Художньо-розвивальне середовище в ДНЗ як фактор розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2017–2018 навчальному році:
метод. рекомендації: у 3-х ч. / Упорядники: О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова – Частина ІІІ. Дошкільна освіта. – Запоріжжя: СТАТУС, 2017.– С. 81-86.
108. Шульга
Л.М. Інформаційне освітнє середовище як чинник професійного розвитку педагога закладу дошкільної освіти. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті
реалізації Концепції Нової української школи у 2018/2019 навчальному році : метод. рекомендації : у 3-х ч. / відп. ред. О. В. Варецька ; ред.-упоряд. О. М. Байєр ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО»
ЗОР. — Частина ІIІ. Дошкільна освіта. — Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). — Запоріжжя : СТАТУС, 2018. — С. 57-81.
109. Шульга Л.М.,
Скачок С.В. Інтеграція художньої праці та анімації в розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті
реалізації Концепції Нової української школи у 2018/2019 навчальному році : метод. рекомендації : у 3-х ч. / відп. ред. О. В. Варецька ; ред.-упоряд. О. М. Байєр ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО»
ЗОР. — Частина ІIІ. Дошкільна освіта. — Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). — Запоріжжя : СТАТУС, 2018. — С. 82-90.